# | BOOKMAKER | RATING |
---|---|---|
1 | ![]() |
![]() |
2 | ![]() |
![]() |
3 | ![]() |
![]() |
4 | ![]() |
![]() |
5 | ![]() |
![]() |
6 | ![]() |
![]() |
Βαθμολογίες - Στατιστικά
Προγνωστικά Grand Prix Αυστρίας
Tipster | Αγώνας | Επιλογή | Αποδ | Αποτ | Ποντ | Επιστρ | Bookmaker | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sunday 12/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Νικητής γρουπ: Ράσελ, Ραϊκόνεν, Τζιοβινάτσι, Μάγκνουσεν, Γκροζάν | Ράσελ | 3,00 | Ραϊκόνεν | 20 | 0 | ![]() | |
Νικητής γρουπ: Ράσελ, Ραϊκόνεν, Τζιοβινάτσι, Μάγκνουσεν, Γκροζάν | Ράσελ | 3,00 | Ραϊκόνεν | |||||
Ποντάρισμα: 20 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Ράσελ για νικητής στη μάχη της ουράςΤελευταία μπιλιά για σήμερα και μετά τις μικρές αποδόσεις σε head-to-head κυρίως πάμε να δούμε και κάτι λίγο μεγαλύτερο με περισσότερο ρίσκο. Βρίσκω ευκαιρίες σε άλλα σημεία του αγώνα και θα αγοράσω στον διόλου ευκαταφρόνητο τριπλασιασμό το ενδεχόμενο ο Ράσελ να επικρατήσει των Alfa Romeo και Haas. Την εμερικάνικη ομάδα δεν την εμπιστεύμαι καθόλου. Τόσο που σκεφτόμουν να ποντάρω στην εγκατάλειψη και των δύο για μια ακόμα φορά. Ωστόσο το βασικό σκεπτικό είναι πως η Williams έχει φέτος καταφέρει, από ότι τουλάχιστον δείχνουν τα πράγματα έως τώρα, να είναι πολύ πιο ανταγωνιστική από πέρσι. Στα δικά μου μάτια, Williams, Haas και Alfa Romeo είναι στην ίδια κατηγορία και αν πρέπει να επιλέξω βάσει οδηγών, τα λεφτά μου θα τα βάλω στον νεαρό πιλότο της Williams που έχει το τελέντο και τη δίψα να κάνει μεγάλα πράγματα στη Formula 1. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για τον πρωταθλητή της Formula 2 του 2018 και κατά πάσα πιθανότητα μελλοντικό οδηγό της Mercedes. Ρόλο στην επιλογή μου παίζει η αλλαγή κινητήρα στην οποία προχώρησε η Williams μετά την εγκατάλειψη του Ράσελ στο προηγούμενο grand prix αλλά και το γεγονός πως το αυτοκίνητο του Λατίφι δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα. Νομίζω πως από θέμα αξιοπιστίας δεν θα κινδυνεύσει τη Βρετανική ομάδα. |
||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | H2H Red Bull | Φερστάπεν | 1,16 | Φερστάπεν | 20 | 0 | ![]() | |
H2H Red Bull | Φερστάπεν | 1,16 | Φερστάπεν | |||||
H2H AlphaTauri | Γκασλί | 1,33 | Κβίατ | |||||
H2H AlphaTauri | Γκασλί | 1,33 | Κβίατ | |||||
H2H Mercedes | Χάμιλτον | 1,30 | Χάμιλτον | |||||
H2H Mercedes | Χάμιλτον | 1,30 | Χάμιλτον | |||||
H2H Williams | Ράσελ | 1,18 | Ράσελ | |||||
H2H Williams | Ράσελ | 1,18 | Ράσελ | |||||
Ποντάρισμα: 20 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Head-to-head ομάδων για το 2ο grand prix της ΑυστρίαςH head-to-head 5άδα που έχουμε ανοιχτή από νωρίς μέσα στην εβδομάδα δείχνει σημάδια πως ίσως τελικά σπάσει. Συγκεκριμένα, στη μάχη της Ferrari ο Λεκλέρκ έμεινε πίσω από τον Φέτελ στις κατατακτήριες δοκιμές, μην μπορώντας να μπει στο Q3, ωστόσο η ζημιά έγινε από την πονή 3 θέσεων που πήρε για παρεμπόδιση του Κβίατ, κάτι το οποίο θα τον φέρει να εκκινήσει από την 14η θέση. Δεν είναι καταστροφή βέβαια, ο αγώνας είναι μαρύς, θα είναι και στεγνός και στο χαμό της μέσης του grid κατά την εκκίνηση μπορεί ακόμα και από τον 1ο γύρο να έχει έρθει - η επιθυμητή για εμάς - ισοροπία στο ζευγάρι. Ομοίως, τούμπα φαίνεται να έρχεται και η εσωτερική μάχη της Renault. Ο Ρικιάρντο δεν τα κατάφερε εχθές τις κατατακτήριες μένοντας 9ος. Ωστόσο, κερδίζει μια θέση λόγω ποινής στον Νόρις και τελικά εκκινεί 8ος, με τον ομόσταυλό του Εστεμπάν Οκόν στην 5η θέση, Εφόσον έχουμε μια καθαρή εκκίνηση και το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν παίξει ρόλο, η λογική λέει πως Άλμπον και Νόρις κάποια στιγμή θα "καθαρίσουν" τον Οκόν. Αν και ο Ρικιάρντο καταφέρει να προσπεράσει τον Γκασλί - άγνωστος παράγοντας παραμένει η επιλογή των ελαστικών - τότε θα πάμε σε εσωτερική μάχη της Renault όπου όλα γίνονται. Θα κρατήσω, λοιπόν, τα δύο δυνατά σημεία από την 5άδα αυτή (head-to-head Red Bull και AlphaTauri) και θα προσθέσω δύο ακόμα. Στο head-to-head της Mercedes παίρνω ξεκάθαρα τον Χάμιλτον. Για εμένα ο Βρετανός είναι ρομπότ και αν καταφέρει με τον ανώτερο ρυθμό του να μείνει μακριά από τον Φερστάπεν κάπου στον 5ο με 10ο γύρο, θα δούμε ξανά κοντινό πλάνο του στη γραμμή του τερματισμού. Ομοίως, θα αγοράσω και στο head-to-head της Williams τον Ράσελ, έναν ακόμα Βρετανό, μου απέχει έτη φωτός από τον ομόσταυλό του Νίκολας Λατίφι. Θα εκκινήσει 7 ολόκληρες θέσεις μπροστά του και αν μείνει μακριά από μπελάδες δεν θα δυσκολευτεί να επιβεβαιώσει την πρόβλεψη. |
||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Χάμιλτον & Φερστάπεν στο Top3 | Ναι | 1,55 | Ναι | 40 | +62,00 | ![]() | |
Χάμιλτον & Φερστάπεν στο Top3 | Ναι | 1,55 | Ναι | |||||
Ποντάρισμα: 40 | Επιστροφή: +62,00 | ![]() | ||||||
Χάμιλτον και Φερστάπεν στο βάθροΗμέρα αγώνα σήμερα μετά από μια αλλοπρόσαλλη Παρασκεύη και μια τρελή διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών με πολλή βροχή. Πάμε να δούμε τον έως τώρα απολογισμό μας, τι περιμένουμε και σε τι ακόμα θα ποντάρουμε. Χάσαμε από Παρασκευή την επικράτηση των Mercedes στο Top2 της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Προφανώς το session αναλώθηκε σε troubleshoting για τα προβλήματα της προηγούμενης Κυριακής για τις δύο Mercedes, με τους γρήγορους γύρους και τους καλούς χρόνους να έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ομοίως, χάσαμε το head-to-head της Ferrari στις κατατακτήριες με τον Φέτελ να επικρατεί - έστω και για λίγα δέκατα - του Λεκλέρκ ο οποίος έμοιαζε να μην βρίσκει σωστό ρυθμό στη βροχή. Είδαμε τον Χάμιλτον να βρίσκεται 1.2 ολόκληρα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φερστάπεν στις κατατακτήριες, πιστοποιώντας πως είναι σταθερά ο ταχύτερος του grid με τον Ολλανδό δεύτερο αν και μακριά. Στα στοιχηματικά τώρα, μιλάμε για έναν αγώνα που θα γίνει σε στεγνό οδόστρωμα μετά τη χθεσινή βροχή. Αυτό σημαίνει μια κάποια επιστροφή στην κανονικότητα αλλά και ελεύθερη επιλογή ελαστικών για όλους. Θα στηρίξουμε το δίδυμο Χάμιλτον - Φερστάπεν για το Top3 στη λογική πως μοιάζουν οι δύο ταχύτεροι. Αν κάποιος έχει να πει κάτι διαφορετικό, αυτός θα είναι μάλλον ο Βάλτερι Μπότας, ωστόσο ακόμα και έτσι υπάρχει χώρος στο βάθρο και για τους 3 τους. Πίεση θα υπάρξει σίγουρα και από τις McLaren που βγάζουν σταθερότητα, ενώ και η Renault ίσως παίξει κάποιο ρόλο αν και μένει να δούμε αν η χθεσινή επίδοση του Οκόν, που τον έφερε να εκκινεί από την 5η θέση του grid, ήταν καθαρά θέμα βροχής ή αν υπάρχει βάθος από πίσω. |
||||||||
Thursday 9/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Νικητής αγώνα | Χάμιλτον | 1,90 | Χάμιλτον | 30 | +57,00 | ![]() | |
Νικητής αγώνα | Χάμιλτον | 1,90 | Χάμιλτον | |||||
Ποντάρισμα: 30 | Επιστροφή: +57,00 | ![]() | ||||||
Χάμιλτον για νικητής αγώναΔεν ήμουν σίγουρος αν ήθελα να μπλέξω από τώρα με την αγορά του νικητή αγώνα. Εξάλου έχουμε μπροστά μας τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής και του Σαββάτου, αλλά και τις κατατακτήριες δοκιμές όπου πολλά μπορούν να συμβούν. Από τους επικρατέστερους διεκδικητές τη νίκης, η Ferrari υποσχέθηκε βελτιώσεις στο αεροδυναμικό πακέτο νωρίτερα από το προβλεπόμενο (Ουγγαρία) ώστε να είναι διαθέσιμα από τον αγώνα της Αυστρίας ενώ και η Red Bull ανακοίνωσε πως βρήκε την αιτία του προβλήματος που ανάγκασε σε εγκατάλειψη και τους δύο οδηγούς της (παρ' αυτά θα τρέξουν με τους ίδιους κινητήρες με το προηγούμενο Grand Prix). Πιο κάτω στο grid υπάρχουν οι McLaren και Racing Point, δυνάμεις που ανεβαίνουν, αλλά μόνο από ατυχία ή λάθη των αντιπάλων τους θα καταφέρουν να κερδίσουν τον αγώνα. Παρ' αυτά, για να επιστρέψω στα αρχικά γραφόμενα, τα έως τώρα δεδομένα με σπρώχνουν προς τα εκεί, και συγκεκριμένα με σπρώχνουν να στηρίξω τον παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον σε καθόλου κακή απόδοση. Χάμιλτον και Μπότας έδειξαν ξεκάθαρα την υπεροχή της Mercedes έναντι όλων των υπολοίπων σε ρυθμό αγώνα. Εφόσον καταφέρουν να μείνουν μακριά από προβλήματα σε αυτό τον αγώνα, τότε σίγουρα δεν έχουν αντίπαλο, όσο και αν έχουν καταφέρει οι υπόλοιπες ομάδες να βελτιωθούν. Έχοντας αυτό ως βάση, η μόνη ερώτηση που μένει να απαντηθεί είναι: Χάμιλτον ή Μπότας; Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος από τον ομόσταυλό του σε όλα τα sessions ελεύθερων δοκιμών στο 1ο Grand Prix της Αυστρίας κάτι που μάλλον (για εμένα σίγουρα) δείχνει την υπεροχή του. Ο Μπότας από την άλλη κατάφερε να κερδίσει τις κατατακτήριες δοκιμές για μόλις 12 χιλιοστά του δευτερολέπτου (ας μην ξεχνάμε οτι είναι γενικά πιο δυνατός σε κατατακτήριες από ότι στον αγώνα) και επάνω σε αυτό έχτισε κατά τη διάρκεια του αγώνα, καταφέρνοντας να κρατηθεί στην 1η θέση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κομβικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν ασφαλώς οι ατυχίες άλλων οδηγών που έφεραν 3 φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και "χάλασαν" τελικά τον αγώνα του Χάμιλτον. Ειδικά το 1ο αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα τη στιγμή που ο Χάμιλτον είχε καταφέρει να βρεθεί στη 2η θέση πίσω από τον Μπότας και έκλεινε τη διαφορά, δείχνοντας πως είχε τον ρυθμό να προσπεράσει. Εκεί η Mercedes έφερε και τα δύο αυτοκίνητα στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, εκμηδενίζοντας το προβάδισμα σε ρυθμό του Βρετανού. Στο 2ο αυτοκίνητο ασφαλείας η Mercedes ακολούθησε διαφορετική τακτική, αφήνοντας τα δύο αυτοκίνητα στον αγώνα. Αντίθετα η Red Bull τράβηξε τον Άλμπον για αλλαγή ελαστικών σε μαλακή γόμα, καταφέροντας έτσι να φέρει τον τελευταίο σε θέση να πιέσει τον Χάμιλτον, ο οποίος είχε πλέον να ασχοληθεί με το να υπερασπιστεί τη θέση του και όχι να περάσει τον Μπότας. Όλα αυτά μου δίνουν την εικόνα ενός αγώνα στον οποίο ο Χάμιλτον ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός και 9 στις 10 (ίσως είμαι λίγο υπερβολικός) θα είχε κερδίσει αλλά οι συγκυρίες λειτούργησαν κατά του, και υπέρ του Μπότας. Να δούμε πάλι το ίδιο έργο; Δύσκολο... |
||||||||
Wednesday 8/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | H2H Ferrari Κατατακτήριες δοκιμές | Λεκλέρκ | 1,47 | Φέτελ | 50 | 0 | ![]() | |
H2H Ferrari Κατατακτήριες δοκιμές | Λεκλέρκ | 1,47 | Φέτελ | |||||
Ποντάρισμα: 50 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Λεκλέρκ vs Φέτελ στις κατατακτήριες της ΑυστρίαςΉταν στραβό το κλήμα το έφαγε και ο γάιδαρος! Η φράση αυτή ταιριάζει γάντι στον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ που βλέπει πως τίποτα δεν του πάει καλά και όσο τα καλά αποτελέσαμτα δεν έρχονται τόσο πιο κάτω πέφτει σε απόδοση. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από πέρσι όταν η έλευση του νέου και ταλαντούχου Σάρλ Λεκλέρκ στην ομάδα της Ferrari σήμανε πως πλέον δεν ήταν το No1 της σκουντερία. Δεν ήταν καθόλου λίγες οι φορές κατά της διάρκεια της σεζόν που ο Γερμανός είδε την πλάτη του Μονεγάσκου, τόσο σε κατατακτήριες δοκιμές όσο και σε αγώνες. Ως αποτέλεσμα αυτού, το κλίμα μεταξύ τους μόνο καλό δεν ήταν, οδηγώντας αναπόφευκτα σε ανταγωνισμό, πολλές φορές καταστροφικό (να θυμίσουμε εδώ τη μεταξύ τους σύγκρουση στο Grand Prix της Βραζιλίας και την εγκατάλειψη και των δύο). Το περσινό έργο ολοκληρώθηκε με τον Λεκλέρκ να τερματίζει τελικά πάνω από τον Φέτελ στη βαθμολογία των οδηγών και τα ερωτηματικά γύρω από το μέλλον του στη Ferrari να αρχίζουν να αιωρούνται πάνω από το Μαρανέλο. Την απάντηση σχετικά με το τι θα γινόταν μετά της λήξη του συμβολαίου του Γερμανού με τη Ferrari (λήγει στο τέλος της σεζόν 2020) έδωσε η ίδια η ομάδα, η οποία δεν μπήκε στον κόπο να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις ανανέωσης, ορίζοντας τον Κάρλος Σάινθ της McLaren ως διάδοχό του. Τα πράγματα για τον Φέτελ χειροτέρευσαν με τα λάθη της ομάδας του η οποία δεν έχει καταφέρει ακόμα φέτος να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Τα λάθη όμως αυτά, ο ομόσταυλός του Λεκλέρκ κατάφερε να τα διαχειριστεί εξαιρετικά και να τερματίσει "από το πουθενά" στη 2η θέση του πρώτου Αυστριακού Grand Prix, ενώ ο Γερμανός περιορίστηκε στην 10η θέση, πρώτη φορά μετά από 241 Grand Prix στα οποία έχει τερματίσει. Δεν μπορώ να δω πως θα αλλάξει κάτι μέσα στις 6 ημέρες που μεσολαβούν από την Κυριακή του αγώνα μέχρι τις κατατακτήριες του επόμενου, και παρότι η απόδοση... δεν λέει και πολλά, μιλάει από μόνη της για την κατάσταση των δύο οδηγών. Βασικό κομμάτι της επιλογής αποτελεί και η διαφαινόμενη (τουλάχιστον αυτό) αξιοπιστία της Ferrari, το οποίο θα μας εξασφαλίσει οτι και τα δύο μονοθέσια θα τρέξουν κανονικά χωρίς άλλα προβλήματα. Πέραν αυτών, η Ferrari ανακοίνωσε βελτιώσεις στο αεροδυναμικό πακέτο των μονοθεσίων για την Αυστρία, νωρίτερα από το Grand Prix της Ουγγαρίας για το οποίο είχαν αρχικά προγραμματιστεί. Οι βελτιώσεις όμως θα περάσουν και στα δύο μονοθέσια, άρα στη μεταξύ τους σύγκριση δεν θα υπάρξει αλλαγή δεδομένων. |
||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | FP1 Χάμιλτον & Μπότας στο Top2 | Ναι | 2,10 | Όχι | 30 | 0 | ![]() | |
FP1 Χάμιλτον & Μπότας στο Top2 | Ναι | 2,10 | Όχι | |||||
Ποντάρισμα: 30 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Ποντάρισμα στην κυριαρχία της Mercedes στα ελεύθερα δοκιμαστικάΚάθε μέρα που περνάει και πλησιάζουμε στο 2ο Grand Prix της Αυστρία οι στοιχηματικές εταιρίες βγάζουν νέα σετ αποδόσεων, το οποίο για εμάς σημαίνει νέες στοιχηματικές ευκαιρίες! Σήμερα θα ασχοληθούμε με το πρώτο session ελεύθερων δοκιμαστικών το οποίο λαμβάνει χώρα το μεσημέρι (12:00) της Παρασκευής. Τα συμπεράσματα που βγήκαν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και πρώτο στην πίστα της Αυστρίας ήταν πολλά. Αυτό που όμως δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανένας ήταν πως τα αυτοκίνητα της Mercedes βρίσκονται μια κλάση πάνω από όλα τα υπόλοιπα. Ακόμα και με τα προβλήματα αξιοπιστίας που έβγαλαν από το μέσο του αγώνα και μετά, παραμένουν τα πιο γρήγορα και μάλιστα με τεράστια διαφορά (άνω του μισού δευτερολέπτου ανά γύρο) από τη δεύτερη Red Bull ή τις ανερχόμενες McLaren και Racing Point. Σήμερα θα αγοράσουμε σε απόδοση 2,10 το ενδεχόμενο να έχουν και σε αυτό το session ελεύθερων δοκιμαστικών τους δύο καλύτερους χρόνους τα μονοθέσια της Mercedes. Να θυμήσουμε πως βρέθηκαν στις θέσεις 1 και 2 και στα 3 sessions ελεύθερων δοκιμαστικών του προηγούμενου Αυστριακού Grand Prix, στις ίδιες θέσεις στις κατατακτήριες δοκιμές και ήταν οι θέσεις που κατείχαν άνετα για το μεγαλύτερο μέρος και του αγώνα. |
||||||||
Tuesday 7/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | H2H Ferrari | Λεκλέρκ | 1,45 | DNF | 20 | 0 | ![]() | |
H2H Ferrari | Λεκλέρκ | 1,45 | DNF | |||||
H2H Red Bull | Φερστάπεν | 1,26 | Φερστάπεν | |||||
H2H Red Bull | Φερστάπεν | 1,26 | Φερστάπεν | |||||
H2H Renault | Ρικιάρντο | 1,36 | Ρικιάρντο | |||||
H2H Renault | Ρικιάρντο | 1,36 | Ρικιάρντο | |||||
H2H Alfa Romeo | Ραϊκόνεν | 1,66 | Ραϊκόνεν | |||||
H2H Alfa Romeo | Ραϊκόνεν | 1,66 | Ραϊκόνεν | |||||
H2H AlphaTauri | Γκασλί | 1,50 | Κβίατ | |||||
H2H AlphaTauri | Γκασλί | 1,50 | Κβίατ | |||||
Ποντάρισμα: 20 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
H2H οδηγών για το 2ο Grand Prix της ΑυστρίαςΠριν περάσουμε στα προγνωστικά για τον 2ο αγώνα της Αυστρίας πάμε να δούμε πως εξελίχθηκε ο αγώνας της προηγούμενης Κυριακής και πως πήγαμε στοιχηματικά. Κατ' αρχάς να πούμε πως ήταν ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες των τελευταίων ετών με συνολικά 9 εγκαταλείψεις και μόνο τον Νίκολας Λατίφι της Williams να μην παίρνει βαθμό από τους πιλότους που τερμάτισαν, όντας στην 11η θέση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν αυτό της αξιοπιστίας με χαλασμένα ηλεκτρονικά (Red Bull), φρένα από υπερθέρμανση (Haas), κινητήρα (Williams, Racing Point) και ένα χαμένο τροχό (Alfa Romeo)!!. Κάτι το μεγάλο διάστημα αποχής από τους αγώνες, κάτι η έλλειψη δοκιμών μετά από αλλαγές στα μονοθέσια, συνέβαλαν ώστε να είναι αυτή η εικόνα του Grand Prix. Ακόμα και οι Mercedes που φάνηκε να βρίσκονται σε εντελώς άλλο αγώνα από τους υπόλοιπους με διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου σε συνθήκες αγώνα, παρουσίασαν πρόβλημα με τα κιβώτια και αναγκάστηκαν να ρίξουν ρυθμό προσπαθώντας να μην πατάνε στα curb. Στα στοιχηματικά τώρα, το Η2Η στοίχημα για τον αγώνα πέρασε με την ανεμενόμενη επικράτηση των Λεκλέρκ και Γκασλί έναντι των Φέτελ και Κβίατ αντίστοιχα. Η pole position χάθηκε για τον Λιούις Χάμιλτον για 12 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην εσωτερική μάχη των Mercedes, Ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε νωρίς εκτός αγώνα με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, στερώντας μας κέρδος στο στοίχημα για το βάθρο, ενώ και η μια εκ των δύο Racing Point παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα μένοντας εκτός αγώνα και βαθμών. Γενικά τον αγώνα τον διαβάσαμε σωστά, ωστόσο τα προβλήματα αξιοπιστίας των μονοθεσίων έδωσαν στο Grand Prix μια άγρια ομορφιά με εγκαταλείψεις, 3 safety cars και πολλές ανακατατάξεις. Για τον επόμενο αγώνα που διεξάγεται και αυτός στην πίστα της Αυστρίας θα πάμε σε ένα ακόμα συνδυαστικό H2H στοίχημα με ρίσκο και μεγάλη απόδοση, προσπαθώντας να αποφύγουμε τις κακοτοπιές. Στη μάχη των Mercedes δεν θα μπλέξουμε καθώς αυτή μπορεί να καταλήξει προς οποιοδήποτε από τις δύο κατευθύνσεις. Ομοίως αφήνουμε εκτός την Haas η οποία παρουσιάζεται ως η πλέον αναξιόπιστη, ενώ εκτός επιλογών μας θα μείνουν και οι Williams και Racing Point με τους κινητήρες της Mercedes να μην δίνουν καμία σιγουριά. Τέλος, μακριά θα μείνουμε και από τη μάχη στη McLaren η οποία δείχνει εξαιρετικά αμφίρροπη με τους δύο οδηγούς ικανούς να επικρατήσουν ο ένας του άλλου στις λεπτομέρειες. Τι κρατάμε; Στη Ferrari θα στηρίξουμε τον Λεκλέρκ στην εσωτερική μονομαχία με τον Φέτελ στη λογική οτι ο Γερμανός δείχνει απλά να μην μπορεί. Μεταξύ των οδηγών της Red Bull θα ποντάρουμε στον Μαξ Φερστάπεν στην κόντρα με τον Άλμπον καθώς δύσκολα σε 2ο συνεχόμενο αγώνα θα βγάλει πάλι τόσο σοβαρά προβλήματα το μονοθέσιό του. Θα ποντάρουμε στην αξιοπιστία μιας ακόμα ομάδας με κινητήρες Ferrari, αυτή τη Alfa Romeo όπου θα στηρίξουμε το φαβορί Ραϊκόνεν ανώ το ίδιο θα κάνουμε στην εσωτερική μάχη των AlphaTauri και Renault με τους Γκασλί και Ρικιάρντο αντίστοιχα. |
||||||||
Saturday 4/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Pole position | Χάμιλτον | 1,85 | Μπότας | 40 | 0 | ![]() | |
Pole position | Χάμιλτον | 1,85 | Μπότας | |||||
Ποντάρισμα: 40 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Πλήρης κυριαρχία για τον παγκόσμιο πρωταθλητήΜετά την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμαστικών 1 & 2 στην Αυστρία, και έχοντας πλέον δει τα πρώτα δείγματα γραφής των ομάδων για τη νέα σεζόν, ήρθε η ώρα να κάνουμε και την πρώτη μας πρόβλεψη για τις κατατακτήριες δοκιμές που γίνονται λίγο αργότερα μέσα στη μέρα (16:00). Ήδη από τα 3 προηγούμενα προγνωστικά έχει καταστεί σαφές οτι οι Mercedes έχουν τεράστιο προβάδισμα σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες. Φαίνεται πως η αναβολή της έναρξης του πρωταθλήματος, όχι μόνο δεν επηρέασε αυτοκίνητα και οδηγούς, αλλά οτι αντίθετα τους ωφέλησε. Το πακέτο βελτιώσεων των μονοθεσίων μοιάζει τέτοιο που δύσκολα θα μπορέσει άλλη ομάδα αν τα ανταγωνιστεί. Το πρόβλημα ψύξης δεν φαίνεται να αποτελεί πλέον θέμα, τουλάχιστον στο ρυθμό του ενός γύρου που απαιτείται για τις κατατακτήριες. Το DAS (Dual Axis Steering System), το επαναστατικό σύστημα που επιτρέπει - χοντρικά - στους πιλότους να επιλέγουν μέσω της θέση του τιμονιού την κλίση των τροχών ώστε να μειώνεται η φθορά των ελαστικών και να αυξάνεται η ταχύτητα στις ευθείες, αλλά να παραμένει το κράτημα στις στροφές, κρίθηκε νόμιμο μετά την ένσταση της Red Bull. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον μοιάζει πιο ώριμος και αποφασισμένος από ποτέ (επιπλέον κίνητρο το να ισοφαρίσει φέτος το ρεκόρ των 7 πρωταθλημάτων του τεράστιου Μίκαελ Σουμάχερ), κάνοντας τον καλύτερο χρόνο και στα δύο χθεσινά session. Σε απόδοση 1.85 θα ήταν κρίμα και άδικο να μην τον επιλέξουμε για νικητή των κατατακτήριων και poleman. Σύμφωνοι, μένει ένα ακόμη session έως τότε, το 3ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών, ωστόσο αν κάτι δεν πάει πολύ στραβά, ο βρετανός θα περάσει ένα μαγικό Σαββατοκύριακο. |
||||||||
Thursday 2/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | H2H Κατατακτήριες Ferrari | Λεκλέρκ | 1,45 | Λεκλέρκ | 20 | +44,95 | ![]() | |
H2H Κατατακτήριες Ferrari | Λεκλέρκ | 1,45 | Λεκλέρκ | |||||
H2H Κατατακτήριες AlphaTauri | Γκασλί | 1,55 | Γκασλί | |||||
H2H Κατατακτήριες AlphaTauri | Γκασλί | 1,55 | Γκασλί | |||||
Ποντάρισμα: 20 | Επιστροφή: +44,95 | ![]() | ||||||
Head 2 Head οδηγών στον εναρκτήριο αγώναΜόλις βγήκαν οι αποδόσεις για τα Head 2 Head οδηγών για τον κατατακτήριο αγώνα του Σαββάτου στον Grand Prix της Αυστρίας οπότε πάμε να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε εκεί. Γενικά οι στοιχηματικές εταιρίες είναι διαβασμένες και δύσκολα θα βρούμε ευκαιρίες στην αγορά αυτή, ωστόσο από τη στιγμή που μπορούμε να συνδυάσουμε 2 και πλέον επιλογές σε παρολί θα πάμε να "χτίσουμε" μια συμπαθητική απόδοση με βάση τη λογική. Στο πλαίσιο αυτό θα αγοράσουμε σε απόδοση 1.45 το ενδεχόμενο να πάρει καλύτερο χρόνο ο Σαρλ Λεκλέρκ από τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη μονομαχία της Ferrari. Ο μονεγάσκος αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στη Formula 1 και ήδη από τη rookie χρονιά του στη scuderia έδειξε ποιος είναι το αφεντικό. Μπορεί σε επίπεδο αγώνα να έχουμε δει λάθη τα οποία οφείλονται στην όποια έλλειψη εμπειρίας ωστόσο σε επίπεδο κατατακτήριων όπου το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πολύ καλός γύρος έχει δείξει πως έχει την ταχύτητα και μπορεί να πάρει το ρίσκο για το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα. Μπορεί φέτος το μονοθέσιο να μη τον βοηθήσει όσο θα ήθελε αλλά τουλάχιστον εναντίον του ομόσταυλού του έχει πολύ καλές πιθανότητες να τα καταφέρει. Stoiximan: Η κορυφαία στοιχηματική εμπειρία σε περιμένει εδώ! Ομοίως, στην ομάδα της AlphaTauri (πρώην Toro Rosso) θα στηρίξουμε στην ίδια αγορά τον Πιερ Γκασλί. Μιλάμε για έναν ακόμα ταλαντούχο οδηγό ο οποίος ωστόσο δεν κατάφερε να ταιριάξει στη Red Bull και να φέρει τα αποτελέσματα που του ζητήθηκαν, με αποτέλεσμα τον "υποβιβασμό" του πέρσι στη μέση της σεζόν. Από τότε φάνηκε να πατάει καλύτερα στην πίστα και μπόρεσε να μαζέψει πολύτιμους βαθμούς, με αποκορύφωμα το βάθρο στη Βραζιλία, εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλήψεις και καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον στην τελική ευθεία σε μια μάχη ρόδα με ρόδα. Συγκρίνοντάς τον με τον ομόσταυλό του Ντανίλ Κβίατ, ίσως να μην μοιάζει τόσο καλύτερος ώστε να δικαιολογείται το 1.55 στο οποίο προσφέρεται, ωστόσο ο Ρώσος δεν έχει δείξει δείγματα εξέλιξης, όντας στη Formula 1 πλέον για 3η φορά με δύο ενδιάμεσα διαλείμματα. Το μοναδικό που ίσως χαλάσει τη... μαγιά στα παραπάνω ζευγαρώματα είναι ο καιρός αφού φαίνεται πως υπάρχουν πιθανότητες βροχής το Σάββατο. Κάτι τέτοιο πιθανόν να αλλάξει τις ισορροπίες ωστόσο ακόμα και έτσι θα επιμείνουμε στο ποντάρισμα. |
||||||||
Wednesday 1/7 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Grand Prix Αυστρίας | Να τερματίσουν στους βαθμούς και οι δύο Racing Point | 2,10 | Όχι | 20 | 0 | ![]() | |
Grand Prix Αυστρίας | Να τερματίσουν στους βαθμούς και οι δύο Racing Point | 2,10 | Όχι | |||||
Ποντάρισμα: 20 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Η Ροζ Mercedes best of the restΜεγάλη κουβέντα γίνεται - όπως σε κάθε έναρξη σεζόν στη Formula 1 - για το ποιά ομάδα θα είναι "best of the rest", η καλύτερη δηλαδή από τις υπόλοιπες, με δεδομένη την ανωτερότητα και κυριαρχία των Mercedes, Ferrari και Red Bull. Πέρσι, ο τίτλος αυτός πήγε στη McLaren η οποία κατατάχθηκε 4η με 145 βαθμούς, πίσω από την 3η Red Bull (με 417) και μπροστά από την Renault (με 91), παρότι μάλιστα χρησιμοποιεί κινητήρες της γαλλικής ομάδας. Τα δεδομένα φέτος είναι ελαφρώς διαφορετικά ωστόσο. Σύννεφα φαίνεται να έχουν μαζευτεί πάνω από τη McLaren με την αγγλική ομάδα να ψάχνει επενδυτή, δεχόμενη να πουλήσει ακόμα και κομμάτι της φίρμας. Αυτό μόνο ασφάλεια δεν βγάζει προς τα έξω, παρά το γεγονός οτι οι άνθρωποι της ομάδας ισχυρίζονται πως όλο αυτό γίνεται ώστε η ομάδα να αλλάξει επίπεδο και να γίνει πιο ανταγωνιστική. Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως το budget cap είναι προ των πυλών, κάτι το οποίο σημαίνει πως οι ομάδες θα μπορούν να ξοδεύουν ένα ανώτατο όριο χρημάτων, με τις μεσαίας δυναμικότητας ομάδες να είναι σαφώς πιο ωφελημένες από την εξέλιξη. Να θυμήσουμε ακόμα την "καραμπόλα" στις μεταγραφές πιλότων που δημιούργησε η μη ανανέωση του συμβολαίου του Φέτελ στη Ferrari, σύμφωνα με την οποία ο Κάρλος Σάινθ του χρόνου θα μεταπηδήσει από τη McLaren στη Ferrari ενώ τη θέση του στην αγγλική ομάδα θα πάρει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της Renault. Η 5η πέρσι Renault μόνο υγεία δεν έβγαλε στα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης, προ lockdown ωστόσο, με γύρους και χρόνους οι οποίοι δεν ήταν ανταγωνιστικοί για μια ομάδα η οποία θέλει να λέει πως κοιτάζει προς τα πάνω, και συγκεκριμένα προς την 4η θέση. Ας μην ξεχνάμε πως και για τη Renault τα οικονομικά προβλήματα είναι δεδομένα, καθώς η σύμβαση με τη McLaren για κινητήρα τελειώνει και μαζί με αυτή και ένα σημαντικό έσοδο. Στην ειδησεογραφία μάλιστα έφτασε να ακουστεί οτι μπορεί ακόμα και να αποσυρθεί από τη Formula 1 γενικότερα αν δεν βρει άλλο αγοραστή για τα μοτέρ της. Ο έτερος διεκδικητής της 4ης θέσης δεν είναι άλλος από την Racing Point ή "Ροζ Mercedes" όπως την αποκαλούν. Η αξιοπιστία και η απόδοση των κινητήρων που φοράνε είναι δεδομένος και με αυτό ως βάση θα κινηθούμε στοιχηματικά. Να εξηγήσουμε εδώ πως φέτος θα φοράνε τους ίδιους ακριβώς κινητήρες με τις Mercedes και μάλιστα από την Αυστρία ήδη το αναβαθμισμένο πακέτο με το οποίο θα τρέχουν και οι πρωταθλητές! Στοιχηματικά, θα πάρουμε το ενδεχόμενο να τερματίσουν στους βαθμούς και οι δύο Racing Point, κάτι το οποίο πληρώνει 2.10 φορές το ποντάρισμα. Το σημείο μπορεί να επιβεβαιωθεί τόσο από την ίδια την ισχύ της ομάδας όσο και από την αδυναμία του ανταγωνισμού, ενώ και κάποια εγκατάληψη (να θυμίσουμε την περσινή "πατάτα" της Ferrari στη Βραζιλία) στα ψηλά πατώματα του grid μπορεί να λειτουργήσει υπέρ μας. |
||||||||
Tuesday 30/6 | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | ||||||||
Βαγγέλης Δημητριάδης | Grand Prix Αυστρίας | Να ανέβουν στο βάθρο: Χάμιλτον & Φερστάπεν | 1,75 | Όχι | 30 | 0 | ![]() | |
Grand Prix Αυστρίας | Να ανέβουν στο βάθρο: Χάμιλτον & Φερστάπεν | 1,75 | Όχι | |||||
Ποντάρισμα: 30 | Επιστροφή: 0 | ![]() | ||||||
Ποδαρικό στη σεζόν με ποντάρισμα στα φαβορίΠέρασαν κοντά 4 μήνες από την προγραμματισμένη εκκίνηση της Formula 1 για τη σεζόν 2020 αλλά... κάλλιω αργά παρά ποτέ! Την Κυριακή έχουμε επιτέλους αγώνα, και παρότι το calendary του πρωταθλήματος για φέτος είναι "κουτσουρεμένο" με μόλις 8 προγραμματισμένους αγώνες, υπάρχει ελπίδα οτι μπορεί να προστεθούν περισσότεροι όσο η σεζόν προχωράει και εφόσον τα πράγματα δείχνουν καλά στο μέτωπο του κορωνοϊού. Πάμε όμως να δούμε που βρισκόμαστε στα αγωνιστικά και στοιχηματικά δρώμενα και πως περιμένουμε να δούμε τις ομάδες στον πρώτο αγώνα της Αυστρίας. Σύμφωνα με όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα, η Mercedes αναμένεται να είναι και φέτος η ταχύτερη ομάδα, ενώ όπως όλα δείχνουν θα φέρουν και διάφορα νέα "καλούδια" στα αυτοκίνητά τους, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Αυστρίας. Στον περσινό αυστριακό αγώνα η Mercedes ήταν τραγική, έχοντας σοβαρό πρόβλημα με την ψύξη των μονοθεσίων, απόρροια του υψομέτρου στο οποίο βρίσκεται η πίστα και των ρυθμίσεων στην εισαγωγή αέρα. Το γεγονός αυτό δεν τους επέτρεψε να πιέσουν τα μονοθέσιά τους με αποτέλεσμα η καρώ σημαία να τις βρει στις θέσεις 3 και 5, 18+ ολόκληρα δευτερόλεπτά πίσω από τον 2ο Σάρλ Λεκλέρκ με Φεράρι. Το να επαναλάβουν ένα τόσο σοβαρό λάθος, ειδικά τη στιγμή που μιλάμε για ένα πρωτάθλημα με περιορισμένο αριθμό αγώνων όπου κάθε απώλεια θα μετρήσει φαντάζει εξαιρετικά απίθανο. Από τους δύο οδηγούς της ομάδας τα πράγματα φαίνονται σαφώς καλύτερα για το πρώτο όνομα Λιούις Χάμιλτον και θα στηρίξουμε το γεγονός να ανέβει στο βάθρο. Ακόμα και αν δεν καταφέρει να έχει ένα καλό πλασάρισμα στις κατατακτήριες δοκιμές, η ποιότητά του είναι τέτοια που θα βρει τον τρόπο να αναρριχηθεί στο grid και να βρεθεί στο βάθρο. Στις υπόλοιπες δύο ομάδες από το top3, τα πράγματα φαίνονται καλύτερα για τη Red Bull, και εξηγούμαστε. Η Ferrari τρέχει και φέτος με ένα μονοθέσιο στημένο για γρήγορες πίστες στο οποίο αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγές ώστε να γίνει all around πιο ανταγωνιστικό, καθώς οι κανονισμοί όπως διαμορφώθηκαν λόγω κορωνοϊού, τους υποχρεώνουν να τρέξουν και του χρόνου με το ίδιο αυτοκίνητο και να μην φέρουν νέο όπως αρχικά προβλεπόταν. Η εικόνα που έχουμε είναι πως οι αλλαγές αυτές είναι περισσότερο "μπαλώματα" ώστε να βγει η χρονιά, παρά ουσιαστικές αλλαγές με στόχο τη βελτίωση και την κορυφή. Εξάλλου, και στις δοκιμές της Βαρκελώνης 4 μήνες πριν, δεν εντυπωσίασαν κανέναν με την εμφάνισή τους. Ερωτηματικό παραμένει η αναμενόμενη επίδοση του Σεμπάστιαν Φέτελ, στον οποίο ανακοινώθηκε πως δεν θα συνεχίσει του χρόνου με τη σκουντερία. Το αν έχει "ξενερώσει" ή πισμώσει θα πρέπει να περιμένουμε για να το δούμε αλλά η γενική εικόνα είναι πως πρόκειται για οδηγό σε πτώση και όχι σε άνοδο (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι καλός οδηγός ή θα "τρώει ξύλο" από τη Williams και την κάθε Williams). Στον αντίποδα, οι Red Bull, και κυρίως ο Μαξ Φερστάπεν, βρίσκονται σε άνοδο, έδειξαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης πως θα είναι και φέτος ανταγωνιστικές και με οδηγό την καταπληκτική εμφάνιση του Ολλανδού στον περσινό αυστριακό αγώνα πάνε για την επανάληψη σε μια πίστα που φαίνεται να τους ταιριάζει. Στα στοιχηματικά τώρα, δεν θα φανεί παράξενο αν ακόμα και ο Άλεξ Άλμπον, Νο2 στη Red Bull, καταφέρει να πλασαριστεί πάνω από μια ή και τις δύο Ferrari. Για τον πρώτο αγώνα της σεζόν ωστόσο, θα πάμε λίγο πιο συντηρητικά και θα αγοράσουμε στο 1.75 το ενδεχόμενο να ανέβουν στο βάθρο τόσο ο Λιούις Χάμιλτον όσο και ο Μαξ Φερστάπεν, ανεξάρτητα από τη θέση που θα καταλάβουν στην πρώτη τριάδα. |
Καλύτερες στοιχηματικές
Italy have won their last 13 matches (European Championship)

Italy have won their last 13 matches (European Championship)

Italy have won their last 13 matches (European Championship)

Τζίροι στοιχήματος
-
ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ - ΑΡΣΕΝΑΛ
€1.130.941,00
-
ΜΑΣΙΝΤΑ ΖΕΛΒΙΑ - ΚΙΟΤΟ
€33.704,57
-
ΣΙΛΚΕΜΠΟΡΓΚ - ΜΠΡΟΝΤΜΠΙ
€27.996,78
-
ΝΤΙΖΟΝ (Γ) - ΠΑΡΙΣΙ (Γ)
€26.652,89
-
ΣΟΝΑΝ ΜΠΕΛΜΑΡΕ - ΧΙΡΟΣΙΜΑ
€22.190,88
-
ΟΥΝΙΟΝ ΣΑΝΤΑ ΦΕ - ΠΑΛΕΣΤΙΝΟ
€20.049,95
-
ΑΛ ΡΑΕΝΤ ΜΠΟΥΡΑΙΝ - ΑΛ ΧΙΛΑΛ
€11.935,60
-
ΑΛ ΑΧΛΙ ΤΖΕΝΤΑ - ΑΛ ΤΑΒΟΥΝ ΜΠΟΥΡΑΪ
€10.629,38
-
ΑΛ ΝΑΣΡ ΡΙΑΝΤ - ΑΛ ΙΤΙΧΑΝΤ ΤΖΕΝΤΑ
€10.626,63
-
ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΓΚΡΑΟΥ - ΓΚΡΕΜΙΟ
€6.309,87